vrijdag 12 april 2013

Iets nieuws geleerd

Wat een reuze gezellig en druk bezocht weekend, op het stempel event in Zeist.
Vooral de zaterdag was het erg druk, maar hadden de bezoekers ruimte en tijd genoeg om alles goed te kunnen bekijken.
Naast mij stond Maria en Arja van Zentangle. Even kennis maken en vragen wat nou precies Zentangle is. Ik had er nog niet van gehoord. Met het kijken naar de voorbeelden werd ik al enthousiast. Rimon, mijn zoon, die me geweldig geholpen heeft dit weekend vond het ook heel leuk. Nu is hij niet zo van de pen vast houden, maar dit wilde hij wel even proberen. En ook voor een jongen van 12 is dit een geweldig manier om op papier bezig te zijn en je creatieve kant te laten zien.
Zo kwam ik verder in gesprek met Arja. Ik heb haar gevraagd of ze iets wilde maken met 2 stempels van mij. Want lieve stempelaars, Zentangle is dus heel leuk te combineren met stempelen.

Dit eendje van Susy's  Zoo was even een uit probeersel. Ik vond hem gelijk al heel leuk. Met een speciale zwarte pen maak je allerlei patronen. Dit kan je helemaal invullen zoals je dat zelf wilt. Wel zijn de patronen volgens vaste richtlijnen. Arja de Lange kan je daar veel meer over vertellen op haar blog.
Het eendje aan de rechterkant is, zoals je ziet al helemaal uitgewerkt.
Voor meer informatie over Zentangle kun je kijken op http://elefantangle.blogspot.nl.
Deze blog is van Arja de Lange.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    leuke dagen waren het zeker. Het eerste eend-met-bellen-tangletje is van Maria Vennekens :).
    tot ziens!
    Oh ja, mijn blogspot-site is http://elefantangle.blogspot.nl - dus de "l" en "e" zijn aan het eind omgedraaid voor blogspot.
    vriendelijke groet aan alle lezers!
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen